i'm back

Heey! Jag kom hem ganska sent igår kväll, därför ingen uppdatering. Jag hade det iaf grymt! Ville inte åka hem, allt är så problemfritt hos farmor. Man tar en promenad, spelar lite spel och sen drar man och läser lite. Min farmor är världens bästa farmor, det menar jag verkligen. Jag berättar nästan allt för henne, om mina innersta funderingar. Hon är bäst! Jag tror att det är viktigt att alla har en sådan som är lite utanför sin bekantskapskrets, alltså inte en vanlig kompis. En som man kan berätta allt för, annars går man bara och bär på massa jobbiga saker.
Har ni någon sådan? Önskar att jag kan skriva; Idag var inte jag i skolan. Men, det kan jag inte för det var jag, det vra inte någon bra dag. Jaja, tur attd en är slut snart. Nu ska jag fixa lite saker tills imorgon, har bambakonsert.
PUSS

Såg blåsippor, VÅR!



hemsk skärpa men detta är iaf mitt drömställe. (tagen i farten från bussen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0