Onsdag 13/4-11

Jag någongång i februari 2010 (alltså över ett år sedan(!!) Emo med massa kajal under ögonen. Fult vare iallafall.
Hej allihopa.:D  Denna onsdagen var bättre än vanligt faktiskt. Mycket bättre än vanligt! Inte nog med att det är helg snart, så blev musiklektionen inställd. Vår slöjdlärare var så snäll och sa att vi fick skippa sista lektionen. Så jag slutade alltså kl 1 vilket var helt underbart. När jag kom hem åkte jag och mamma och köpte en laptop. Bara lite sådär spontant. Haha, nä men hon ville ha en egen. Det blev iallafall någon Acer. Så nu har vi sex datorer på vår lilla familj som är fyra pers. Sjukt onödigt. Tänk på alla barn i Afrika. Skämt åsido, men man får lite dåligt samvete faktiskt.

Efter datorköpet vart det konsert i aulan som gällde. Alla som hade valt sång/musik som inriktning på högstadiet sjöng och spelade. Själv är jag alldeles för feg för att våga. Men skulle varit riktigt roligt om man var lite modigare. ;)

Och nu sitter jag här. Igen. Alldeles för sent på kvällen, med näsan framför kapitel två på "boken om mig". Har aldeles för lite inspiration, så hoppar in i dushen istället.
Ha det bäst alla gulliga läsare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0