Sol

Hej alla mina små guldfiskar. Vad gör ni? Själv har jag varit ute och solat hela dagen. Det blev lite för varmt, så jag drog in. Det är ju sjukt varmt idag! 
Har inte bloggat på ett bra tag. Kan inte säga att jag inte har hunnit, för jag har haft mycket tid över. Jag har ju lov. :)
Igår på förmiddagen drog jag och Amanda och simmade (hurtigt, i know), sen på kvällen kom Amanda hit och så sov hon här hos mig. Vi såg på Himlen är oskyldigt blå, Snackade och åt nattamacka, (haha) somvanligt. ;)
Lovet ska jag spendera för det mesta här hemma i Göteborg. Gött? Ja.
På fredag åker jag, min storebror, mamma, pappa och vår katt Ove till landet och firar påsk där med hela tjocka släkten. Låter rätt så chill i mina öron. :D
Ni får ha ett fortsatt bra lov, så hörs vi snart! ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: K A R I N

Hej!

Hur e läget? Hur är vädret hos dig?

2011-04-18 @ 16:08:33
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: aliciagyllenspetzzzzzzzz

heeejjjj. alicia har. faceboom ar forbjudet har sa jag tankte att jag kunde skriva en komentar pa eran blogg.

Jag vet inte vad jag skall skriva men just nu sitter jag pa hotellets data och degar. skall snart dra ut och shoppa. hihi. jag hittade en converse affar men dom har inte storre skor en 30 or och dom kostar bara 300. aja, skitsamma.

det ar sjuuuukt coolt har och sjuuuuukt hoga hus. jag har shoppat ganska sa mycket! det ar ungefar som svensk sommar har, alltsa vadret. men nu maste jag ga for det ar en kines som vill ha min data. cha cha beatches om ni ens laser detta. :}}}

2011-04-19 @ 04:47:13
Postat av: emelie

Hej, har en tävling i bloggen. Du kan vinna en rabattkod på 200kr på en valfri Onepiece! Kika gärna in :)

2011-08-28 @ 12:39:29
URL: http://kladdi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0