thursdayy

Åh, torsdagskväll, älskar't! Imorgon är det FREDAG! då slutar jag riktigt tidigt för vi har ingen gympa, ska på bodypump och sen ska jag lyssna på "månen går med långa ben" med tjejerna mina. Haha, "månen..." är ett "kassettband" fast på skiva..nej men det är en historia som vi alla lyssnade på när vi gick på dagis, även om inte alla gick på samma dagis. Vi har cokså gjort värsta feta pjäsen av den, vi var helt galna! Hähä. Ni fattar nog inte hur äckligt det var idag när vi skulle plocka skräp från alla äckel-människor som har slängt det på marken. Gissa vad? Jag fick självklart massa gosigt hundbajs på skon...INTE KUL! Jag verkligen hatar när folk inte plockar upp efter sin hund, skit dåligt tycker jag. Äh, nu måste jag dra och duscha, har tränat. PUSS

jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0