tisdag 5/4

tjänare! just nu sitter jag och läser, Utvald, den tredje boken i House of Night-serien. Mucho grande mysigt! Hela långa skoldagen har jag fixat med bambakonserten som var idag, den gick la helt ok. En grej som känns störande är att man vet att man kan så mycket bättre men det går bara inte. Aja, jag får la bevisa det någon annan gång..för er som inte vet så sjunger jag, och spelar gitarr fast inte i skolan. Idag har jag också shoppat med Papi. Jag köpte svarta byxor(har råkat spräcka mina, hähä) en skjorta, underkläder, en tröja och en hood. Pallar inte lägga upp här, ingen bryr sig ju ändå inte, haha;) Nu ska jag dra till sängen, är så sjukt trött på kvällarna nu förtiden, asgött! Godnatt, PUSS


söt

Kommentarer
Postat av: The Fashionisto/a

Säger godnatt! Hoppas du haft en bra dag :P

2011-04-05 @ 22:18:09
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas du sover gott :)

2011-04-05 @ 22:52:01
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/
Postat av: Ester

HAHAHAHHAHAHA! älskar bilden mandis

2011-04-06 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0