Tuesday 19/4 - 11

Hello sweeties! Idag vart det minst lika fint väder som igår. Har varit ute och schtekt nästan hela dagen. Förutom att jag har bränt mig lite i ansiktet och att min mobil typ har pajjat, så är det grymt med mig! Hur mår ni? ;) Velade riktigt mycket om jag skulle ut och sprinag eller inte förut, men tillslut så bestämde jag mig för att göra det. Helt rätt val! :)
Har fått två komenarter av vår kineskompis Alicia. Facebook är ju förbjudet i Kina. haha (hur mobbat ?) Verkar som att du har det riktigt chill. Saknar dig!
Ska fixa hårinpackning nu.

Blog u later

Kommentarer
Postat av: alicia gyllenspetz

Jag ar eran blogg-stalker efetrsom detta ar det enda sattet att se vad som hander i gotet. hehe. awi, saknar dig med. jag har kopt nagra sma saker till dig och amanda. nu skall jag dra och kaka jordgubbar och varullar!

2011-04-21 @ 11:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0