amandas musica

MUSIK! en stor del av mitt liv. vill inte låta värsta "töntig" men vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan den. har alltid på spotify så fort jag är i mitt rum, somnar till musik, gör iordning mig till musik, musik på matten(haha.)
tänkte iaf lägga upp lite tips på musik, mina favoriter.
Först ut har vi First Aid Kit, två systrar från stockhol, 90a och 93a. Dom sjunger mycket akustiska låtar och nästan alltid stämmor. Väldigt fin musik det där.  en av deras grymmaste låtar!
Wakey!Wakey! en grabb som bor i NY(som jag var på i London) han skriver också väldigt fin musik, haha.  -bästa av dom!
Jose Gonzalez, från göteborg men känd i världen. varit med på många seriers soundtrack så som One Tree Hill, OC och Scrubs.
-den bästa av hans låtar!
Mumford & Sons, ett band jag lyssnade mycket på i höstas.
Det här var typ "första delen" har massa mer att dela med mig av men det tar vi en annan gång.
Amanda
så här känner jag för denna musik;)

Kommentarer
Postat av: Mikalsimone

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-05-31 @ 08:44:15
URL: http://mikalsimone.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0