clip clap goes the gun


Ahmen hej! Förlåt för den kassa uppdateringen idag. Kan inte skylla på att jag har haft mycket att göra för det är det enda jag inte har haft. Haha. Har suttit vid datan i princip hela eftermiddagen men ändå inte gjort ett enda inlägg. I'm mean biatches! Men jag har ju ett liv också, ellerhur?
Imorgon drar jag och tjejerna på stan. Sen blir det nog att dra hem till någon och bröta. Köper nog iallafall en av dom blusarna jag skrev om tidigare ifall de passar. Blir kaanske lite annat också. Behöver bl.a en ny concealer ;)
(klicka för större bild)
Ska också beställa hem denna söta bikinin tror jag. När den kommer ut i min storlek igen...
PUSSSS Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0