Godnatt på er :)


Update: Såg att det inte funkade med bilden....?
Såhär såg bloggen ut för ett tag sen. haha. + Besöksrekord idag! Ni är alltför bra ni!
Idag har jag varit: Lat, Osmiknad, Trött, Ful och allt detdär man kan vara på söndagar. Men det är ju lördag idag. En hel bortslösad lördag. Haha. Har verkligen gjort noll idag. Fast en sådan lördag kanske man behöver någon gång ibland. Har även fixat lite med bloggen. Vet inte om jag gillar det eller inte. Men en sak är jag säker på. Headern ser ut som jag-vet-inte-vad. Fick göra om allt för att bloggen fuckade up totalt. Haha ;)

Nattie / Elsa :tired:

Kommentarer
Postat av: Denise 21 mamma till Kevni 5

Du får se det som två söndagar helt enkelt ;) Världens bonus ju! :D

2011-02-06 @ 07:40:22
URL: http://blogg.mama.nu/kevinsmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0