musik

åh jag bara ÄLSKAR när man "hittar" en artist. kan inte sluta lyssna! igår hade jag en lyckodag med det, hittade två/tre stycken. söndag=degdag/lyssna på musik. Perfekt med lite musiktips från mig då, som antagligen sitter på ett plan nu:D den första heter Ida Redig, en 87a från göteborg som skriver asgoa låtar. några har säkert redan hört henne men jaja...
Andreas wijk, grym röst! är nog inte riktigt lika känd, finns inget om honom på wikipedia och sånt där.
Den tredje är Yann Tiersen, hahah. Jag gillar faktiskt klassisk musik, riktigt fint är det. en grabb från frankrike är han iaf.
ida
sebastian
yann
jag har länkat de bästa låtarna med dom enligt mig
Har gjort ett annat tidsinställs inlägg som kmr upp på tisdag om annan musik jag lyssnar på
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0