Smiling keeps you young, so hahahaha

Kom precis hem från Elsa, med Elin. Lika kul som vanligt! Vi har kännt varandra sedan urtidernas begynning typ. (snart 12 år) Världens bästa trio skulle jag tro. Har sagt hejdå till de också. Känns nästan hemskt. Har sagt hejdå till alla som ska åka nu. Jag ska bara sitta här hemma och ruttna typ! Svinkul! ;)
Såhär såg det ut utanför mitt rum i september. Gash vad härligt!
Såhär såg det ut för två veckor sedan.       Såhär såg det ut för 3 (!) dagar sedan.
Såhär såg det ut i går morse. Och det är värre nu. - 10 ute. Svinroligt ellerhur?
När ska denhär jävla vintern ta slut? :question:
Pöss Elsa

Kommentarer
Postat av: Nadja Zaeri Cederquist

Jätte cool designe ni tjejer har ! Själv har man precis gjort en ny och det skulle va kul om du skrev vad du tyckte om den. så kika gärna in min blogg och släng dit en kommentar om min nya designie ! Kram :)

2011-02-12 @ 17:40:13
URL: http://nadjacederquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0