Tävlar om ett valfritt smycke från jewelsbyjosefin.blogg.se

Jag är med och tävlar hos Tova om ett smycke från http://jewelsbyjosefin.blogg.se med den här sommarbilden:
Den är tagen den andra augusti 2009, på min 12-års dag. Hade precis fått en ny kamera och sprang runt och tog kort på alla blommor och humlor som jag såg. Hade precis upptäckt att man kunde ta kort på humlor den sommaren. Jag satt i trädgården och åt födelsedagsfrukost och så såg jag en humla som flög förbi. Jag började jaga den tills den (tillslut) satte sig på en blomma. Tog ungefär sjuttiotolv humle-bilder (humla-bilder. humel-bilder.. Hur säger man...?) den sommaren. Fick till en bra och ungefär sjuttioelva mindre bra, haha.
Nu håller vi tummarna för att jag vinner! :thumbup:
TTYL Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0