Vad händer mjao..?

Hänger inte här så mycket längre. Inte Amanda heller. Det här med Bloggen känns inte riktigt som "jag" längre, men vafan det är måndagskväll och jag har absolut inget att göra för en gångs skull.
Statestiken ligger fortfarande på noll men who cares? Inte jag iallafall.
Anyways så försöker jag hitta någonting att ha på mig imorgon vilket är absolut omöjligt. Hatar Allt i min garderob. Allt. Funderar starkt på att dra typ mjukisbyxor och munkjacka, men näe. Vill helst inte att folk ska spy när de ser mig. Det blir som det blir. Imorgon ska jag träna (mitt gymkort går ut snart. PANIIIK) och så ska jag plugga. Ska hålla föredra. PÅ ENGELSKA... Svin kul. Ska verkligen försöka att gå och lägga mig tidigt också. Har inte sovit ut på.. jag vet inte hur länge..
Gå inte på http://fanten.se MADE MY DAY. Sitter och lyssnar på den istället för spotify typ. haha.
Bjuder på en bild från juli 2007. Tro det eller ej, men jag har varit smal en gång i tiden. Uäk, har aldrig varit så fet som jag är nu.
Ha det bäst. Festa mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0