14

Nu tänkte jag skriva lite om mina födelsedagsfiranden. Jag åkte somsagt till London på torsdagsmorgonen(min födelsedag) med mina systrar. Vi hade det tvärgött, den bästa födelsedagen hittills. Innan vi åkte uppvaktade min familj mig med presenter och allt det där. Mycket trevligt! London är en riktigt fin stad, har aldrig varit där innan. På kvällen drog vi och käka innan konserten. DEN var galen! Höll på att börja gråta för att jag var så lycklig. Låter typ som värsta fjollan, haha. På fredan shoppade vi och sen drog vi hem till Sverige. På lördagen tränade jag på morgonen och sen vid ett-tiden kom elsa&elsa och sa till mig att sätta på mig träningskläder. Jag hade precis duschat så mitt hår var lite blött, just lagt på mascara och blev lite nervös där ett tag. Dom satte på mig en ögonbindel och så satte vi oss i en bil. När vi kom fram och jag fick ta av mig ögonbindel blev jag jätteglad! Beachvolley bitches! haha, det var askul! Sen handlade jag inför min middag och gjorde iordning mig. Vid sex blev det chickenwraps och sen dans. Efterrätten var chockladfondue med massa frukter, asgött de med. Kvällen blev lyckad, som alltid med mina favorittjejer. Söndag, träna, släktmiddag, onetreehill, sova. Haha, men kommer knappt ihåg gårdagen för att jag så galet trött. Bilder
l
l
l
v
jag och michael grubbs
London, frukost
vid tower bridge
Beach volley!
på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0