18/1

Sådärja. Nu har jag läst halva boken och kände att jag behövde en liten paus. Boken börjar faktiskt bli riktigt spännande!

Har läst i nästan tre timmar nu och ska läsa i nästan tre till.. Tröttsamt. Men men, jag får la skylla mig själv lite, med tanke på att jag är jävligt dålig på att planera.. Haha. men nog om läxor och tråkiga saker!
Nu till något roligt istället! Vi har gått med i Bloggerfy, en gratishemsida där man kan registrera sin blogg och då kan man tjäna lite cash och framför allt få mer trafik på sin blogg! Låter det intressant? klicka på reklamen på vänster sida eller ovanför headern för att komma dit!
Haha, har faktiskt inget mer att säga så jag tackar för mig!
TTYL ELSA

Söt bild på söt kompis! (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0