3 telefonhat

1. Du ringer till en person som inte svarar. Två minuter senare "Hej, ville du ngt" på sms. Är folk helt hjärndöda eller. Klart man vill ngt när man ringer? Sos varning.....

2. Årets mesigaste telefonsvarare. Eller bitchig. Gash jag blir sjukt irriterad: Heeeeeyy azzå de e Annah ja ringer upp om de vah en snygging som ringde, annars kan ni dö.. Typ sådanna.... DÖ

3. Telefonsvarare till den man ringer tex: Anna. Sen spelas det in. Jag vet inte hur många gånger ja pratat på efter det ljudet.... Grymt störande
TTYL Elsa

Kommentarer
Postat av: Mick - Gud hatar mig

mcmick.blogg.se Kolla du också, varje kommentar ger dig en chans till ett länkat inlägg om dig i min blogg :) Lycka till!

2011-01-19 @ 19:22:28
URL: http://mcmick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0