amanda

Nu tänkte jag skriva lite info om mig. Jag bor i östra centrum i Göteborg i en villa med en av mina systrar, mamma och pappa. Jag är född den 20 januari 1997 i Gbg. Jag går i8 sjuan på Kålltorpsskolan och trivs bra. Jag har sju riktigt nära vänner som jag hänger med nästan hela tiden. Vi går i samma klass och har gjort det sen trean, jag lärde känna Elsa när vi gick i förskolan. På fritiden spelar jag handboll och tränar på annat sätt, är med vänner/familj, läser, sitter vid datan och allmänt degar. Jag är mode-intresserad men tror på människors olika stilar mer än det som är "inne." Jag älskar att resa och käka gött! Det är nog det mesta om mig men om någon av våra 8 läsare(haha) undrar något så är det bara att skriva en kommentar. Ska lägga mig och läsa nu, sen sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0