Back in sweden

Utkast från lördags: Heyhey, igår kväll kom jag tillbaka till Sverige efter 2dar i London. Jag kan knappt beskriva med ord hur bra/kul det var. Jag och mina två systrar åkte dit för att kolla på Wakey!Wakey! och det var gryme. Jag tänkte att jag gör ett eget inlägg om den resan om det blir läge. Nu ska jag börja fixa inför min middag. Jag och tjejerna ska käka gött och ha allmänt roligt. Kommer att bli super!
Nu: Gårsdagtskvällen blev riktigt kul även om alla var ganska döda. Jag är riktigt usel på att blogga just nu men har verkligen ingen tid till nåt. Det suger men den här veckan ska jag verkligen försöka ta mig tid til, det. Aja, ska duscha och sen ska jag ha släktmiddag. Berättar mer sen.
bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0