dagen outfit, amanda

Hey! Idag har varit en vanlig dag, typ. Jag ramlade idag på isen och har fortfarande ont i knät. Det finns en stor gräsplätt utanför våran skola påväg till bamba och den är helt täckt med is. Vi tänkte att vi skulle utmana ödet lite och gå över den. I slutet så sluttar den uppåt och vad händer då? Jo, jag ramlar(såklart) rakt på höger knä och sen rakt på högra sidan av hövvet och det gjorde sjukt ont. Men jaja, är man biff så är man, var bara att ställa sig upp, skratta lite och gå vidare. Nu ska jag plugga lite och sen träna. Här får ni dagens outfit iaf:
ps. fastnar inte på bild+att det ser lite fjortis-liknande ut. Jajajaaa, skit samma! :D
Tunika-chelsea
byxor-sjukt gamla som jag hittade i garderoben från lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0