Fotografering

Jag fotar med min älskade Nikon D3100 som jag fick i julklapp 2010.
Mitt bästa foto:

Denna bilden tog jag i Augusti 2009 med min Canon ixus 95 is som jag fick i födelsedagspresent när jag fyllde tolv år. Om bilden skulle varit tagen med en systemkamera så skulle den vart helgrym.
Mitt senaste foto:
Fråga mig inte varför just ''love'' ser otroligt fjolligt ut + att jag misslyckades helt med redigeringen. En tidsfördriv-bild helt enkelt.
Ett foto som säger mycket:

Ah, jag säger bara lycka lycka lycka lycka! Ett + är att faktiskt Håkan är med på bilden!
Mina kameror genom åren:
Eftersom min mamma har varit fotograf så har jag alltid gått runt och knäppt bilder med hennes kameror och det var väl egentligen så jag blev intresserad av fotografering. Mina två tre första kameror var engångskameror. Den första fick jag när jag var kanske fem år skulle jag tro. Jag minns att jag sprang runt och tog kort på alla mina Barbiedockor och sedan satte jag upp bilderna på stora papper och strösslade på med glitter och sedan hade jag vernissage för mina grannar med läsk och salta pinnar. Haha

Min första riktiga kamera fick jag när jag var ungefär åtta år. Det var en asfet HP Photosmart M425.
Nästa kamera jag fick var en Canon ixus 95 is som jag fick när jag fyllde tolv. (trodde den hette 95 15 istället för 95 is ända tills för någon månad sen. haha)

Och nu 2010 fick jag min efterlängtade Nikon D3100 i julklapp. Jag blev sååååååååhääääär glad.
Dessa bilden under är alla tagna med min canon från aug 09 - sep 10
TTYL ELSa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0