God kväll

Hey! Jag har inte kunnat blogga så bra idag, har haft familjemiddag för att jag fyller år imorgon:D är inte hemma så, åker till London med mina två systrar och ska kolla på Wakey! Wakey! Vi ska stanna där en natt och kolla runt lite i London, har faktiskt aldrig varit där men mina systrar har. Ytterst trevligt kommer det iaf att bli! Åker halv tio imorgon så hinner bli lite uppvaktad och få mina presenter på morgonen. Åh, längtar! Kommer inte kunne blogga där men elsa får uppehålla bloggen. Kommer ha fullt upp i helgen också så bloggandet kommer nog inte bli först prioriterat men jag ska berätta allt efteråt. Ni får ha det bäst såläne! Puss
Riktigt dålig kvalité men en bild på elsas kattunge när den var liten, gullig!
Håkan, saknar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sööt kattunge :)

hue gamal?

2011-01-19 @ 22:05:56
URL: http://generoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0