SIMMAT

Denna rubriken blev samma som den Amanda skrev tidigare + ett T. haha

Har varit och simmat med Amanda. Riktigt hurtigt! Haha. . .
Vet ni vad som hände i morse? Jag försov mig. Rätt så gött med tanke på att jag missade gympan. Haha.
Jag hade iallafall ställt mitt alarm på 06.50. Som alltid. Sen snoozar jag till 06.55. 07.00. Och när alarmet ringer kl 07.05 tänker jag att jag måste gå upp och stänger av alarmet. Ska bara ligga kvar i sängen i 1 minut till. Såklart somnar jag och vaknar kl 09.30 av att mamma kommer in och väcker mig. Så typiskt mig. Haha.
Snart kommer dagens klädval som jag slängde på mig i all hast. Haha
En grymt tråkig bokehbild jag tog igår, men ändå tycker jag den är lite fräck på något sätt..
TTYL Elsa

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

simma e kul :D

2011-01-24 @ 22:06:26
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Emrelinn

This is a very good site. Thank you.

2011-05-09 @ 12:37:33
URL: http://emrelinn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0