Sportlov v 7

Sporlov v 7? v7? Det slog mig att det bara är 2 veckor kvar! Herregud..
Vadå, vad ska jag hitta på på sportlovet då? Alla ska åka iväg.. Alla ska åka iväg utom jag. snälla kompisar har jag. Åker iväg och åker skidor eller åker till solen. Lämnar mig i sticket..? Inte kul. haha
Får la tjöta lite på familjen att vi ska hitta på något kul.

Är annars jävligt sugen på London. Vi har kollat på lite resor dit, men ah, jag vet inte hur det blir med det. Skulle vart fett nice isåfall!
Det blir ingen skidåkning iår allafall.
Var i Storlien och åkte skidor med Elsa förra året. Kul om man säger så!
Annars så kan man ju bara vara hemma och shoppa och mysa med familjen, åka till landet och åka till farmor. Det funkar ju utmärkt det också!

TTYL ELSA
...Back to work. 141 glosor + fyra textstycken. Engelska. FEEEEET diss

Kommentarer
Postat av: MENIVER - "The Music Of The Night"

Härlig blogg :)

Kram

2011-01-31 @ 23:00:31
URL: http://meniver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0