2010

Vet att jag är jävligt efter, men har tänkt på att det skulle vara kul att göra en resume på hela året 2010.
Slog mig nu att en fjärdedel av året har redan gått. Hur sjukt?

*Försökte ta snygga raket-bilder men misslyckades helt.
*Åkte till Havstensund för första gången 2010.
*Tog nästan inga bilder
*Haha, kommer faktiskt inte ihåg så mycket av denna månaden.

*Började men tung-posen.
*Åt alldeles för mycket godis.
*Hade saw-marathon.
*Sminkade mig too much.
*Umgicks med Elsa, Amanda och Zacka Väldigt ofta.
*Var snökaos i Göteborg.
*Tog världens fulaste grimasch- bilder med Amanda och Alicia som vi fortfarande skrattar enormt åt. Kan tyvärr inte visas här! ;)

*Hängde otroligt mycket i skolan.
*Började renovera huset, så hade min säng nere i vardagsrummet ett tag.
*Det gick mot ljusare tider.

*Tog nattåget till Storlien med Elsa och åkte skidor där i 10 dagar.
*Hade picknik med Amanda.
*Började fota igen.

*Åkte till Istanbul med la familia.
*Åt på Starbucks för första gången i mitt liv.
*Hände en hel del i skolan.
*Gick på Liseberg varje helg.

*Åkte till Havstenssund med Alicia.
*Åkte hem för att gå på Picklnikfestivalen.
*Skolan slutade.
*Åkte till Gekås för första gången i mitt liv.
*Åkte till Amandas mormor.
*Gick på Gekås med Amanda.
*Seglade med Alicias segelbåt.

*Min bror konfirmerade sig.
*Det blev varmaste dagen på året. 30 +.
*Började använda långklänning.
*Hängde med Elsa i Havstensund.
*Tältade på studsmattan med Elsa.
*Badade otroligt mycket vid vår brygga.

*Fyllde år.
*Gled runt i Havstensund men Amanda och Alicia.
*Provade världens snyggaste kläder på Tandi mode i Grebbestad med A&A.
*Tältade på en ö med A&A.
*Skolan började.
*Blev "gravid"

*Alla klädde sig i grönt.
*Var galen i Hey där.
*Hade födelsedagsfest.
*Bowlade med tjejerna.
*Blev kallt.

*Såg på The shining med tjejerna.
*Träffade Håkan Hellström!
*Fotade på bilden.
*snöade för första gången.
*Firade haloween med de 6 underverken.
*Hängde med goa tjejer.
*Längtade efter snön.
*Vändade på julen.

*Åkte till Egypten med mami.
*Blev otroligt skoltrött.
*Fick jullov.
*Firade jul med mina kusiner.
*Fick min älskling Nikon d3100.
*Fotade Ove och Alice.
*Hade myskvällar var och varannan dag.
*Firade nyår med Alicia
*Blev jävligt pepp på sommaren.






Så. Det var mitt år 2010 väldigt kortfattat.
Nu drar jag iväg och köper present till Ellen som jag ska på inflyttningsfest hos ikväll.
Puss puss mys ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0