23.15 Bara för att man inte kan ha roligare än vad jag har nu

1. Hur gammal är du om fem år?

Om fem år är jag 20 - 2

 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Alicia

 

3. Hur lång är du?

Ingen aning faktiskt, 177 cm tror jag

 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

Sex and the city 2

 

5. Vem ringde du senast?

Jasmine

 

6. Vem ringde dig senast?

Aran

 

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Bara så att ni vet så är gothia 17-23 juli så boka inget då, gör så äre party!!!!"

 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Ringa

 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Gifta

 

10. När såg du senast din mamma?

Igår kväll

 

11. Vilken ögonfärg har du?

Blå

 

12. När vaknade du i dag?

06.50

 

13. Vilken är din favoritjulsång?

Happy x-mas

 

14. Vilken är din favoritplats?

Spelar ingen roll, bara jag är med mina vänner

 

15. Vilken plats föredrar du minst?

SKOLAN

 

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Inte här i alla fall

 

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

Häxor

 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

Alicia

19. Hur stor är din säng?

110 x 190 tror jag

 

20. Har du stationär eller bärbar dator?

Både och

 

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

Med

 

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Fyra. när jag sover har jag en

 

23. Hur många landskap har du bott i?

One

 

24. Vilka städer har du bott i?

Götelabörg

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

 

26. Är du social?

När jag vill

 

27. Vilken är din favoritglass?

B&J så klart!

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Glace au four

 

29. Tycker du om kinamat?

Ohja

 

30. Tycker du om kaffe?

Med mycket socker och mjölk. Svar:ja

 

31. Vad dricker du till frukost?

Inget eller juice

32. Sover du på någon särskild sida?

Magen. hähäh

 

33. Kan du spela poker?

Inte längre, haha

 

34. Tycker du om att mysa/kela?

Jadå

 

35. Är du en beroendemänniska?

Klart!

 

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

Näe. Eller han/hon i kalle anka... hahaha

 

37. Vill du ha barn?

Tror det

38. Kan du några andra språk än svenska?

JArå

 

39. Har du någonsin åkt ambulans?

Näpp


40. Föredrar du havet eller en bassäng?

Havet. Såklart

 

41. Vad spenderar du helst pengar på?

Kläder

 

42. Äger du dyrbara smycken?

Något

 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

Dexter och Lost

 

44. Kan du rulla med tungan?

Vissa har det bara (a)

 

45. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag såklart.

 

46. Sover du med gosedjur?

Yesbox. haha

 

47. Vad har du för ringsignal?

Dö dö dö dö dö dö dödödö dö dö....

 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

Jau

 

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Mitt täcke

 

50. Flörtar du mycket?

Med allt och alla såklart

 

51. Kan du byta olja på bilen?

A visst, ge mig en bil först.

 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Pfft, hela tiden.

 

53. Vilken var den senaste boken du läste?

Daughter of the sea på engelskan (hette den så?)


54. Läser du dagstidningen?

Näj


55. Prenumererar du på någon veckotidning?

 

56. Dansar du i bilen?

Dansar på taket (s)

 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

Nrj, i morse

 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Fattar inte frågan..? Läxan kanske..?

59. När var du i kyrkan senast?

Hmm.. skolavslutningen 22:e december


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?


61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?

2 nätter..?

 

62. Vilken pose hatar du mest på bilder?

När man ser ut som en uppstoppad gris.


63. Vad lyssnar du på just nu?

Who's in the house


64. Har du varit med i tidningen?

Mina fötter. haha

 

65. Vad är det konstigaste du ätit?

Sushi..

66. Vem såg dig naken senast?

Min katt

 

67. Vad är det för färg på din tandborste?

Blåå

 

68. Hur imponerar man på dig?

Har man sagt A får man säga B så får vi C vad D E

 

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

ingen vill lyssna på när jag är arg. vad är meningen med att ringa.?

 

70. Har du någon piercing?

3 i öronen

 

71. Din största vinst?

50 kr. rik

 

72. Civilstånd?

Singelito


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?

facebook

 

75.  Ångrar du någonting du gjort?

Ja jah jah vasistus vasistas

 

76. Hur många syskon har du?

dos


77. Vilket är ditt drömjobb?

Ökänt

 

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?

Resa runt om i världen

 

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?

Katt, & guldfiskar

 

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

Jag kastar saker i govet och gör sönder saker nä'r jag är arg, jag älskar facebook-grupper och jag skrattar alltid år mina egna skämt.

 

81. Svär du ofta?

Yes

 

82. Sverige när det är som bäst?

Sommar


83. Kan du åka slalom?

Klarar mig iaf på det.

 

84. Vad har du ätit i dag?

Mycket

 

85. Vad har du för utbildning?

Fråga om

 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?

ögonen


87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?

stomage

 

88. Vilken är din bästa egenskap?

Att jag är väldigt konsig.. om det är bra..?

 

89. Vilken är din sämsta egenskap?

Att komma i tid

 

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

Mamma och pappa


91. Saknar du något?

Japp.

 

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?

Njaae

 

93. Vad gör dig ledsen?

När jag inte4 hittar mina grejer

 

94. Vad gör dig glad?

Sommaren

 

95. Har du varit gift eller förlovad?

AA 24/7

96. Vad ska du göra i helgen?

Parta

 

97. Vad är det knasigaste du gjort?

Secret

 

99. Vem är din förebild?

Har faktiskt ingen


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

SOVA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0