Det regnar substantiv


Update: Såg att bilden inte ville komma upp av någon andledning. Men föreställ er klarblå himmel, gult gräs och ah, allt som brukar vara på våren.


Såhär såg det ut igår. Härligt? Ja..!
Nu har hela helvetet har regnat ner från himmelen och det är blött, sliskigt, slaskigt och äckligt! Kul. My life sucks, typ. Det är helt blött och slaskigt och ca 0 grader. Jag som trodde att våren hade kommit.. Skitsnack!
Ska inte klaga mer nu, men vi har nog världens fetaste svenska prov imorgon och vi har ett rätt så fett spanska prov på fredag också. (ang. fett så år jag en semla igår) När jag ändå klagar så kan jag passa på att säga att min dator börjar bli lite seg. Är nog dags för pension snart iallafall..
Kan slänga in en grym låt för att muntra upp stämmningen lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0