God kväll

Jag skrattar åt mig själv. Skrev att det var vår och vad hände igår? HAHA, snön hade lagt sig när jag vaknade. grät lite tyst i ett hörn...MEN NU! Nu är den här, hoppas det blev nån ok bild från idag som Elsapelsa kan lägga upp. Tvärmysigt! Igår kväll var Anna, Elsa, Nora och Alicia hemma hos mig, käka hallonpaj (som Anna bakat, gulligt!) och åt massa gött och sen kolla en film. Elsa och Alicia sov över hos mig med, mucho grande trevligt. Match imorse, vi sög ganska hårt men jaja... Jag gjorde iaf tre mål. På eftermidan var me and E på stan och gled runt. Åh, det var SÅ mycket vår i luften.
Nu sitter jag på mitt rum och spelar gitarr. Jag kände för att vara hemma ikväll, har inte vart det på 500000år... typ. Kolla någon film med mami och papi sen kanske. Åh, livet är la gött! PUSS
ÅH! DET FUNKAR INTE ATT LADDA UPP BILDER: SORRY
(fick ta en ur arkivet)
somras, stentuffa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0