01:43


Äntligen helg! Slut med prov och tidiga mornar. På ett tag i allafall.. ;)
Alicia gick precis hem. Har haft lika kul som alltid. Lika mogna som alltid också. Gjorde hemmagjord pizza och kollade på film. Hannah med h. Vet inte om jag tyckte den var bra eller dålig. Annorlunda var den iallafall.. haha.
Har städat mitt rum idag också vilket är ett stort +. Jag skojar inte, jag trampade sönder minst en grej per dag innan jag hade städat eftersom det låg så sjukt mycket grejer på golvet. B.l.a råkade jag trampa på en ansiktscremé så att den sprutade ut över alla mina kläder som låg på golvet. Super. Förövrigt så var det ju inte alls längesedan jag storstädade mitt rum. Kommer ni ihåg? Tre veckor sedan ungefär tror jag..  Det där med att hålla allt rent och fint är inte riktigt min starka sida.
Hur som haver så sär jag sjukt trött vilket innebär att jag ska gå och lägga mig nu. Ove sover inne hos mig för det mesta och han gör det även idag! ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0