"Vem är jag?" - Blir rädd om det är något mer ni behöver veta.

Tänkte lägga upp ett litet "vem är jag" inlägg eftersom det var väldigt längesedan jag gjorde det. ser ut som att vi har en hel del nya läsare, så det kan ju behövas. Denna text är kopierad från min förra blogg, Har bara lagt till lite
extra.


Elsa var namnet.
Elsa Olivia.
Föddes på Östra sjukhuset den 2 augusti 1997. Då bodde jag i ett tvåfamiljshus i Örgryte. Men när jag skulle fylla 6 år bestämde sig mina föräldrar för att vi skulle flytta. Så nu bor jag alltså i ett radhus i en del av Göteborg som kallas Östa centrum. Vi har ett sommarhus i Bohuslän, Havstenssund, som vi brukar vara i nästan hela sommrarna.
Jag brukar gå i skolan, umgås med mina femstjärniga vänner, träna och fota. Jag fotar med min Nikon D3100 som jag fick av mina päron julen 2010.
Jag år 2005 i Havstenssund.
Fotad av mig i augusti 2009

Förövrigt så är jag stolta 177 cm och har skostorlek 39 på vänsterfoten och storlek 40 på min högra fot. (köper dock bara 40) Jag har långt brunt hår och blåa ögon. Jag älskar chips och hatar fisk och skaldjur. Min lilla familj består av Min storebror som är två år äldre än mig och min mamma och min pappa. Har också en katt som heter Ove. Hans mamma, Alice fick honom + 3 andra kattungar påsken 2009.  Tyvärr blev hon sjuk så vi var tvungna att avliva henne i februari 2011. Har också en guldfisk som heter Bengan.
-"Hej jag heter Ove"

Min favoritfärg är svart. Samma som jag har på min vägg i mitt rum. Tycker också att vitt och andra tråkiga färger är väldigt fina. Annars är grönt också väldigt fint.
Min musiksmak går inte riktigt att beskriva. Lyssnar på nästan allt. Allt som faller mig i smaken. Men min absoluta favorit är Håkan Hellström.
Min absoluta favoritårstid är sommaren och min favoritaffär är H&M.



Kommentarer
Postat av: Zami

Ha en bra dag! :)

2011-03-29 @ 08:55:36
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Linnea Sjöström

Ny tävling i bloggen! Kanske något för dig? :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-klockor-fran-ovanligaklockors.html#comment

2011-03-29 @ 14:47:26
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: Linnea Sjöström

Ny tävling i bloggen! Kanske något för dig? :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-klockor-fran-ovanligaklockors.html#comment

2011-03-29 @ 14:47:28
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0