Why is friday so far away from monday? And why are monday so bloddy near friday?

-Oj, just det, jag hade ju en blogg också..
Var ett himla långt tag sedan. Men jag är tillbaka!
Hade ingen skola idag eftersom att vi inte ville det. Nä, vad väntade ni er? Det är onsdag och vi hade skola. Somvanligt på onsdagar. Känns bara lite onödingt ;)
Musikprov idag. Gick helt okej faktiskt. Efter skolan sprang jag med Amanda. Brukar vara väldigt envis, men idag så stannade jag faktiskt. Usch vad jag känner mig dålig. Men that's life. Eller..? När jag hade kommit hem fick jag ett sms av Alicia som ville gå ut på en promenad. Efteråt skulle det blivit matteplugg men är verkligen inte på plugghumör idag. Ni vet sånna dagar man bara inte fattar någonting och stressar upp sig för allt? Aja, får se hur det går på provet imorgon. Istället för matte satte jag mig hos min trogna, älskade och underbara vän Datorn. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0